laupäev, 6. detsember 2008

tegelikult ma ei armasta sushit

20 kommentaari:

Minu Päevik ütles ...

Sellel aastal oli hea see, et sai loovkirjutamises palju põnevat teha. Meeldis ka see, et käisime kinos. Halb oli see, et ei läinud klassiga reisile

Riina ütles ...

Sellel aastal oli halb see, et me ei jõudnud klassiga reisile. Hea oli see, et lumi tuli maha.

Kertu ütles ...

Sellel aastal oli kõige parem see, et meile hakkas treeninguid andma Jaapanist pärit artist Saori Nagata. Moderni hakkasid andma Soomest pärit Elias ja Milena. Tuli palju artiste juurde. Saime ka palju esineda ja uusi kogemusi.
Halb asi on see, et mul on reedel trennis eksam.

< Eclipse > Blog ütles ...

Plussid on:
Esimesel veerandil kõik viied.
Veerandid on siiamaani lühikesed olnud. Klassikaaslastega saab nalja ka (:

Miinused:
kuidagi igavaks on koolis läinud.
Vaheajad on liiga lühikesed :S

Kelli ütles ...

Plussid ja miinused kooliaastas

Pool kooli aastat on olnud väga tore. On olnud nii plusse, kui ka miinuseid. Rohkem on olnud positiivset, sest hinded on head, uued õppeained selged ja uued pinginaabrid toredad. 2 veerandit saab kohe, kohe läbi, 2 veel ees. Väga suur miinus on üks õppeainetest, see on füüsika. Füüsika on väga raske. Füüsika on kõigile raske aga tuleme toime.

david ütles ...

plussid on:
veerandid on head lühikesed,
veerandiks tuleb vaid kaks kolme,
miinused on:
et liiga palju kahtesi on :d

Britten ütles ...

Kooliaasta plussid ja miinused.

Pool kooliaastast on kohe-kohe läbi. Minule on kõige paremini meelde jäänud vaheaeg ja klassiõhtu. Äsja nimetatud on ka plussid :) .
Kõige vähem on mulle poole kooliaasta jooksul meeldinud see, et meil pidi olema kaks reisi, mis kahjuks ära jäid.

MILVI ütles ...

mulle meeldis sellel aastal see, et ma sain lõpuks normaalse arvuti ja neti. :D
Ei meeldinud mulle see aasta see, et suvi sai nii kiiresti otsa.
Ja, et suvi üldse nii vesine ja külm oli.

kalkun ütles ...

+hea oli sellel poolaastal et olid lühikesed veerandid ning mul polnud ühtegi kolme tunnistusel.

-Halb on see et Vinne läks ära . =)

Ain ütles ...

Selle kooliaasta plussid ja miinused.
Negatiivne oli see, et ei ei käidud klassiga reisil.
Postiivne oli see, et veerand saab kohe läbi.

elluuuuu ütles ...

Sellel aastal meeldis mulle see et käisime klassiga kinos ja olime niisama ägedad ja see ka et peame ise tegema jõulupeo.
Ei meeldind see, et klassi reis jäi ära.

Unknown ütles ...

Hea asi on see, et käin kunstikoolis edasi ja käisin paljudel võistlustel.Halb oli see, et me klassiga ei läinud reisile.

Anonüümne ütles ...

sellel aastal oli hea see et, ma sain jälle aasta vanemaks.
Selle aasta miinuseks on see et, Vinne läks ära.

Anonüümne ütles ...

Selle aasta miinus oli see et me klassiga reisil ei käinud
Pluss oli see et et vaheaeg hakkab kohe ja uusaasta hakab.

märt123 ütles ...

Selle kooliaasta plussid ja miinused.

Negatiivne oli see, et me ei käinud Rootsis.


Postiivne oli see, et ma ei saanud ühtegi kahte tunnistusele

Anonüümne ütles ...

Sellel aastal oli hea see, et lumi tuli maha, õppisime loovkirjanduses palju uusi asju ja kindalsti see, et meil trenniga tuleb veel palju esinemisi. Halb oli see, et planeeritud reisid jäid ära :(

Anna

Minu Päevik ütles ...

Tahaks minna teatrisse.

merka:) ütles ...

tahaks minna sellisesse kohta kus ei ole vaja krupiga palju rahavast muidu me jälle ei saa minna. kus saaks lihtsalt vabalt olla ja juttu ajada

merka:) ütles ...

Sõprus

Sõltumatud ja siirad, rõhuvad ja ranged
hirmule selga ei keera.
Kindlad ja kanged, raudsed ja reetmatud
silmi ei langeta maha.
Kordumatud ja konkreetsed, vabad ja vankumatud
sõbrale truudust ei reeda.
Tugevad ja truud, jõulised ja julged
seiklused ootavad ees.

Ühtäkki pidurdus aeg
ja me kukkusime maha.
Lõi kaheks tükiks meid vahemaa,
sõprus kui lihvimata teemant
jäi lihtsalt lebama.

Sõltumatus, siirus, rõhutus ja rangus
sundisid uuesti otsima.
Kindlus, kangus, raudsus ja reetmatus
panid taaskord proovile.
Kordumatus, konkreetsus, vabadus ja vankumatus
viisid lähemale soovile.
Tugevus, truudus, jõulisus ja julgus
tõid lõpuks sinu juurde kohale.

Britten ütles ...

LÕPP

Ma ootasin sind sellel külmal päeval,
Ma tean, et sa ei teadnud.
Nüüd siis tea: Ma ootasin sind,
Sel külmal päeval.
Ei, vabandama tõesti sa ei pea.

Kõik otsustati väljaspool meid endid.
Ma ootasin, sest mina tahtsin nii.
Kõik otsustati, väljaspool meid endid.
Ma teadsin, sa ei tule nagunii.

Ei, ära ütle, et sa oleks tulnud,
Kui oleksid vaid teadnud, võinud vaid.
Ei, ära ütle, et sa oleks tulnud.
Ma vihkan valesid. Ka ilusaid.