kolmapäev, 4. märts 2009

luuletus

Matemaatika





Matemaatika on kirves,

õpetajal nägu irves.

hindeid tõmbab lauaga,

Töid teeb täie rauaga.


Iga päev teen kodutöid ma.

Vahel möllan terveid öid ma.

Koduõpsiga ma jaman,

õpik näos ma voodis laman.


Hommikul,

kui istun koolipinki sooja,

silm mul vajub looja.

Võrratusi lahendan,

kahe saan ning oksendan.


Matemaatika on mure,

seda sitta ma ei pure.

Hindeseis mul ei muutu,

nelja saan, kui võtan ruutu.


5 kommentaari:

< Eclipse > Blog ütles ...

Nati imelik kirjutada roppus ka sisse.
vaata kuidas ise matas käitub :D

Kelli ütles ...

vali sõnu mees! :D

merka:) ütles ...

Jrgmine kord david ole normaalsem ja ära käitu niiii lapsikult. Tõesti on roppus sees ja seda ei ole viisakas õpetajale ju saata!!

Maki ütles ...

Ja mina mõtlesin, et sa oled tore poiss...

elluuuuu ütles ...

täitsa tore luuletus.