neljapäev, 9. detsember 2010

9.a talvel

Kirjuta oma talvemõtisklus siia

10 kommentaari:

TForseliusG ütles ...

Talve mõtisklus!
Istun soojas klassis nind vaatan aknast õues möllavat tormi , millele pandi nimeks Moonika. Muidu on talv päris ilus aga praegune ilm küll ei meeldi ning välja ei tahaks üldse minna. Ega talv mulle väga ei meeldi, väljas külm ja liigutada ennast ei suuda. Varbad,näpud ja nina jäätunud. Ainult valge lumi maas ja puudel muudab linna ilusaks. Valge lumevaip katab kõik tänavad. Katab prahi ja muudab koledad tänavad ilusaks.

KarinaTa ütles ...

Kell on 15.33, istun klassis ning kirjutan mõnusat talvemõtisklust. Aknast välja vaadates avaneb mulle imeline vaade, seda vähemalt minu arvates.Väljas on nii pime et ei näe peaaegu milliseid klahvegi vajutada, ning möllab torm, mis on endale nimeks saanud Monika.Kindlasti koer praegu hullab mõnusas lumes ning naabrid räägivad üksteisega ilmast ning kõigest muust.Olen nii õnnelik, et saan kohe minna välja ja tunda seda ilusat tuiskavat lund ning imetleda seda kaunist ilma .

Muska ütles ...

Talve mõtisklused :)
Talvel on palju lund ja väljas saab suusatada ,uisutada ja palju muud lahedat teha . Üldiselt on tore ja ilus aeg . Talvekuudel on ka jõulud ja vana aasta lõpp ning uue algus . Kui praegu välja vaadata siis on vastik ja tormine ilm ning seda tormi kutsutakse Moonikaks . Lõuna-Eestis lubas tuule kiiruseks 25/ms . Talvel on külm ja pakane . Talvel on mul ka sünnipäev ,mis mulle talve juures kõige rohkem meeldib .

donkey ütles ...

Vaatan aknast välja ja näen, et väljas möllab torm, mille nimi on Moonika. Mis veel hullem on see, et tund saab kohe läbi ja ma pean selle tormi kätte minema mis mulle just kõige meelepärasem ei ole. Kuid siis saan ma koju. Üldiselt on olnud päris ilus ja hea talv. Loodan et jõulud tulevad ilusad ja uusaasta veel parem.

Hanna-Liisa ütles ...

Astusin vaid mõned minutid tagasi uksest sisse, ise üleni lumine ja suu kõrvuni. Enne seda olin lesinud selles valges olluses ja, suu lahti, taevast langevaid helbeid püüdnud.
Armastan talve. Kõik selle juures paneb mind naeratama, ka see lumi, mis nii paksult Eestimaad katab ja paljusid ärritab. Minu silmi paitab vaade valgele aiale, puhtale ja ilusale linnale. Minu tuju ei riku ei hommikused, keskpäevased ega õhtused teepuhastustööd, märjad saapad ega vettinud kindad. See kõik vaid võlub mind. Naudin külma ilm - saab minna õue, kus pakane nina ja põsed punaseks näpistab ja siis tulla tuppa sooja tule äärde piparkooke ja mandariine sööma. Talv on ülim.

Evelin ütles ...

Armastan talve.Sõprade naeratavad näod, nende kilkavad hääled, punased põsed ja jäätunud juuksesalgud,mis mütsi alt välja paistavad.See kõik teeb südame nii soojaks,et külmast ilmast enam ei hooligi.
Need suured lumehanged,mille sees reiteni sompad ja jõu otsa saamisel kukud lihtsalt selili lumme ning kuuled tuule vihinat,suuri ja pehmeid langevaid lumehelbeid nöoga püüdes.Veel mõnda aega nautides seda, paned tähele taevas olevaid tähti, mis ei lase sul ikka veel lumest püsti tulla,sest nad on nüüd eriti salapärased ja suursugused.
Koju tulles istud juba maa vanaema poolt kütte pantud ahju ette ja tulle vaadates tunned,kuidas silamd tasapisi kinni vajuvad ja sa üldse ei hooli sellest,et homme hommikul ärgates on sul palavik ja hääl on täiesti ära.

Ingrid ütles ...

Kuigi talv ei ole mu lemmik aastaaeg, pakuvad jõulud mulle siiski suurt rõõmu. Näha pisikesi lapsi lumememmi ehitamas, ehtida kuuske ja kingitusi pakkida - kõik see ja palju muud teeb südame soojaks. Õnneks on meil Eestis maas ka märkimisväärne lumevaip ja igasugused toredad talvised tegevused on võimalikud.

Sörka ütles ...

Talve mõtisklus!
Koolis aknast välja vaadates näen ma lumetormi, mille nimi on Monika. Monika on juba tegutsenud terve päeva ja arvatavasti tegutseb ta ka veel homme. Kahjuks pean ma varsti koolist lahkuma ja õue minema, et koju saada. Kuigi talv on kaunis ja minu arust ilusaim aastaaeg, ei meeldi mulle selline ilm üldse. Loodetavasti Monika lõpetab möllamise varsti ja jätab meid rahule.

Anonüümne ütles ...

Dagmar :
Talve mõtisklused , :)
Istun koolis ja kirjutan tänasest ilmast ja oma talve mõtisklustest . :)
Väljas möllab jube Monika ja lund on väga palju. :) Igal pool tusikab.
Üldiselt on tore. Väljas saab suusatada ja kelgutada ja mõnel ilusal päeval on isegi sulalumi olnud , niiet väiksed on saanud teha lumememmesid ja on saanud ka lumesõda mängida.
Moonika kohta veel nii palju , et öösel pidi torm väga jubedaks minema ja Lõuna-Eestis lubas kuni 25m/s tuult.

Annu ütles ...

Talve mõtisklused!
Istun praegu klassis, vaatan aknast välja ning näen lumme mattunud linna. Kõik kuused ning pargipingid on valged. See kõik on nii fantastiline. Selle tunni lõppedes ongi meie tänane koolipäev läbi ning peame sukelduma sinna lumisesse õue.